Cine suntem?

Ne-am înființat în anul 1993 și am început activitatea ca PEO (Professional Exhibition Organizer), pentru ca din 1996 să adăugăm și specializarea de PCO (Professional Congress Organizer). Am crescut constant, diversificând atât portofoliul de clienți, cât și pe cel de servicii.

Suntem un ONE STOP SHOP. Echipa noastră, modestă ca reprezentare numerică, dar bogată în competență și profesionalism, este pregătită să livreze o gamă variată de servicii pentru fiecare eveniment. Înregistrarea participanților de la A la Z, suport pe programul științific, servicii de grafică & web design, management expoziție și parteneriate, toate acestea și multe altele sunt gestionate de către echipa noastră. Astfel, noi oferim o experiență de organizare completă, iar clienții economisesc timp și efort și câștigă un eveniment de succes.

De aproape 30 de ani, ne străduim ca serviciile noastre să fie sinonime cu performanța, calitatea și inovația.
Și credem că rezultatele aduse clienților noștri ne confirmă că suntem pe drumul cel bun.

Ce ne reprezintă?

Ce oferim?

  • Planificare eveniment

  • Servicii DMC

  • Înregistrări participanți

  • Program științific

  • Program social

  • Management furnizori

  • Management locație

  • Management cazări

  • Planificare buget

  • Conferințe de presă

  • Comunicate de presă

  • Social Media